Shopping på hög nivå

Nu har jag precis kommit hem. Eller om jag ska vara helt ärlig kom jag hem för 20 minuter sen för skolkatalogen som låg i brevlådan tog min uppmärksamhet när jag klev in genom dörren. Jag älskar att kolla igenom den och kolla på alla tillgjorda små skitungar och muppade miner. Väldigt underhållande faktiskt!
Men nu undrar ni säker vad lilla jag gjort denna underbara höstlovs dag. Snäll som jag är ska jag berätta det för er! Jag och anna åkte in och shoppade första riktiga dagen på lovet! Men vi shoppade inte vad som helst utan vi shoppade väääldigt viktiga saker. För det finns ju inget viktigare än presenter och julklappar!! Ni har väl inte glömt att det är 1 november idag vilket betyder att man kan börja räkna ner till julafton. Så nu är det alltså bara en månad och 24 dagar kvar!! Jippie!!!!! :D




Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0