UPPDATET!!

Hello!

I går så simmade vera och jag i i någon timma sen åkte vi hem till mig och åt sushi och sen drog vi till vera. Vi var bara en kortis hos vera sen gick vi och leta efter Sandra i närlunda ja vi gick lite fel och så och ja jag har typ bott i närlunda i så där 12 år^^, till slut hittade vi sandra i alla fall vi gick runt och snackade i flera timmar sen gick vi hem till Sandra och drack chai latte mumms!Sen så hade vi bara det allmänt musigt hos sandra sen vid runt tolv gick vera och jag hem till vera då upptäckte vi att de snöa...Hos vera började och kolla på en film vid halv ett vi kollade på filmen i knappt en halv timme sen så orkade vi inte mer och gick och la oss^^I dag har jag pluggat, handlat taget det lugnt typ:P liten sammanfatting av allt""

 

SANDRA VERA OCH JAG I SOMMRAS
HA DET NICE 


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0