jag är typ så där ganska trött!

hello!!
Vad har hänt i dag har typ skrivit om fjärrvärme hela dagen så där lagom kul..De va typ de jag gjorde i skolan sen åkte jag och vera å simma fick skavsår av fenorna-.- glömde strumpor..Ja för er som inte visste de så har man strumpor i som man brukar ha i vanliga skor:P OmGosh vad jag är trött blev en super hård träning i dag^^,Men nu är de rätt nice att var trött för att man har tränat=) Åt middag lite tidigare i dag för va hungrig för att vi hade tränat det blev sushi mmm super gott!!
Haaha jag har faktiskt precis kört en skumtomte i mircon ja jag var tvungen att göra det. Nu ska jag ta och bli lite social men have a nice friday^^, Senare eller under helgen kommer jag lägga upp bilder från mobilen hittar inte den där grejen man har för att ladda över bilderna hehe...
I dag blev det två frillor hade först typ lite voffel/vågat med sne benna och sen hade jag platt mitt benna eller asså jag plattade inte håret efter vi tränatr utan anväde ett plattshampoo fungerar faktiskt bra!!

haha ja jag ser typ sur ut eller nått sånt men tog dom lite hastigt:P

mitt benna                                      vågat
(på den här bilden har jag dock haft uppsat efter)                         



Shampoo för dig som vill ha plattare hår!!

Kommentarer
Postat av: Helena

Tack för tipset! Det shampoot ska jag testa :D <3

2010-11-13 @ 13:24:25
URL: http://helenasanna.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0