Visste du att...

att jag vill - bli ett mvg barn hahah vilket tyvärr aldrig kommer inträffa... 
att jag har - en hund
att jag lyssnar mycket på - sånt som går på radion & tv:n osv..
att jag funderar på - på varför jag inte gjorde på ett visst sätt
att jag pratar – för snabbt ofta... 
att jag inte gillar – när folk påstår falska saker..
att jag avskyr när folk-snackar skit
att kärlek är –awsome
att jag alla dar i veckan gillar – att umgås med underbara vänner:)
att jag alltid kommer att – älska att umgås med vänner
att jag aldrig kommer att - glömma vad jag har gjort för fel val..
att jag är förälskad i – olika tv-serier ;)
att sist jag grät var – kommer faktiskt inte håg eller jo tror de var till någon film XD
att min mobiltelefon är – viktig
att när jag vaknar på morgonen – så önskar jag att jag gått och lagt mig tidigare
att innan jag går och lägger mig – räknar jag hur många timmar jag kommer få sova ;)
att idag har jag – gått i skolan första dagen efter lovet..
att jag just nu tänker på - de jag saknar
att i kväll ska jag - inte göra så mycket mer
att i morgon kommer jag – njuta av första dagen på höstlovet.
att jag hoppas – att jag blir bättre
att jag verkligen vill - umgås med mer människor:)

puss

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0