efter en lång dag:)

Är grymt trött! I går kollade vi på film och gammla bilder och filmer osv så vi gickinte och la oss förens vid 3 om jag minns rätt själv vaknade jag halv tio och väntade på att vera skulle vakna så jag bloggade faktiskt då men vera vaknade aldrig själv utan jag och min vovve väckte henne okej mer min vovven en jag men men sen åt vi frukost och segade lite sen skulle vera hem och jag skulle fixa en massa saker jag gjorde mig iordnign fixade tårtan fikat och badade vovven sen kom släkten och vi firade min syrra ^^, sen så efter hela eftermiddagen och middagen så åkte vi till södertälje och lämmnade lite släktingar. Så jag har precis kommit hem från södertälje. Fast det va as läskigt när vi åkte hem på typ en 70 väg ute lite mer I skogen och helt plötsligt står typ två alkisar mitt ute I vägen och jag skrek åt min mamma typ människor och hon bromsar in och alla andra bilar med det var feet läskigt inte för jag vet om ni fattar XD Nu ska jag typ tvätta bort sminket och lägga mig på soffan och kolla på en film eller något;)

Min kusin och jag i sommaras♥
PUSSILUSSZZ


Kommentarer
Postat av: Helena

Pfff.. ingenting jämfört med dig Anna! ;) <3

2010-10-31 @ 08:37:13
URL: http://helenasanna.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0