Keep on rocking!!

Nu sitter jag hos anna och segar vid datorn. Hon sitter och är osocial och läser en skolbok så sitter med datorn i knät och tråkar. Ikväll blir det ungdomskväll så det blir skoj :)
Jag sitter och lyssnar musik och fixar lite nya låtar, men det är super störande för jag vet inte vad låten jag haft på hjärnan hela dagen heter!! det är en mening jag sjungt på hela tiden. "Keep on rocking, keep on rocking ooooohhh!"
Snälla, någon som vet vilken det är? :D








Take me back!! ♥

Puss♥

Kommentarer
Postat av: Sanna

Gud va härliga bilder! :) Kanske inte är den du menar men Alcazar har en låt som heter We keep on rockin' ;)

2010-10-14 @ 15:49:27
URL: http://helenasanna.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0