Lista!

Jag är: Pigg!
Jag sover: på konstiga tider
Jag blir glad av: ganska mycket :)
Vem kramade du senast: Vera
Vad sa du senast: ”Jag fixar”
Gröna eller röda äpplen: beror på, oftast gröna eller röd vet inte:P
Vem hälsade du till senast: kommer inte i håg
Vad skulle du behöva just nu: Något/Någon som gör mig trött
Har du snygga skor: ja converes är aldrog fel
Vilken tid gick du upp idag: 10:00:D
Vad var det första du sa imorse: minns inte
Har du sovit i din egna säng inatt: juup
Har någon annan sovit i din säng i natt : förhoppningsvis inte haha
Vad såg du senast på tv:
Kan du spela fotboll: Nopppe
Senaste personen du skickade ett sms till:Vera
Senaste personen som du fick ett sms av: Serena,Sandra eller vera kommer inte i hågXD
Senaste personen du ringde till: Vera
Senaste personen som ringde till dig: Vera
Senaste personen som fick dig att skratta: Vera
Senaste personen du hörde sjunga: Någon från idol
Senaste personen som fick dig arg: kommer inte i håg
Senaste personen som trampade på din fot: kommer inte ihåg? Eller jo sandra..
Senaste filmen du såg: Måste va Rember me
Senaste låten du lyssnade på: coolar then me.
Gjort idag: Varit på bromma blocks fotat:)
Vad drack du senast: Vatten
Vad ska du göra imorgon: Gå till skolan...
Vad gjorde du igår kväll: Fixade lite på datorn efter idol:)

GOOODDD BYYEE

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0