bromma blocks:)

hello:)
haha ja nu har man sätt  själv på tv från idol:) haha inga komentarer om hur man såg ut XD
Aja i dag var jag och vera vid Bromma blocks jag köpte en vinter jacka,mjukisbyxor och lösnaglar haha..
Jag har börjat märka att jag fotar väldigt mycket för när jag va på idol tog jag ca 600bilder och bara i dag en helt vanlig söndag har jag tagit nästan 200 bilder .. Aja jag letade efter ett snabbare minne till kameran eftersom att minnet  inte är så snabbt ...Så jag gick in på siba vid bromma blocks och visade en bild på minnet jag hade kollat på från internet kollade på priserna och bah va på internet kostade de typ 300 och här 699 visst jag hade räknat med över pris eftersom det var i butik men inte liksom 400 kr !! aja nu har jag beställt hem det istället:)

ingen bild på jackan än men fler bilder från dagen kommer:)


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0