dagens uppdatering:)

hello ja vad har hänt i dag gått i skolan och varit på läkarbesök inte så mycket hänt alltså:P
Nu har jag precis läst klart ondskan ha jag som skulle gjort det i går men jag hade ingen lust aja nu är det gjort!
(asså jag menar veckans sidor man ska läsa hehe)
Nu sitter jag och kollar lite grejor på internet nejnej jag har inte en hög med läxor som jag behöver göra någon gång även fast dom inte ska in förens om typ några veckor/dagar men jag är trött funderar på att ta en springtur nu jag menar nu har jag gjort de jag måste:p
Dagens outfit !
jag vill bara säga att jag är medveten att legginsen är ojämna hha men jag skulle kolla min fot sen glömde jag att dra ner inann jag fotade hha vilken förklaring men aja :) 

kofta: gina tricot
tunika : monki
leegins: nelly
halsband : barn-cancerfoden
//Anna:)

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0