helgen

hello:)
I går var jag och vera och kollade på repiditionen till we will rock you :)
Den var faktiskt bra:) Vi kom hem ganska sent och snackade typ hela natten sen gick vi och la oss:P
I morse fick jag äran att vecka vera haha ne men för  ni som inte vet så kan vera vara så väckt haha och sen kan hon bli arg tro mig jag har varit med om en hel del men det gick bra i morse ha lyckades bara knäcka veras handled:P
I dag gjorde vera och jag inte så mycket vi sov och sen så pluggade vi lite faktiskt mycket duktiga tjejer:)
Fick precis eller typ i går veta att vera och jag ska prova på bandy i morgon hoppas det blir kul :)
Nu ska jag gå en promenad :)ha en bra kväll


vera och jag


vera



jag

ja laddade upp lite bilder från i går det var riktigt duktigt för att vara anna
kram

Kommentarer
Postat av: clara

kul att ni har en blogg tsm :D tkr sånt är roligt ja (a) bra med er?:d

2010-09-08 @ 17:08:18
URL: http://clarajonssson.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0