nördat:)

hello:) efter att ha nördat hela eftermiddagen med vera och sen hela kvällen själv så blev resultate att jag har läst ut ondskan och pluggat engelska det känns bra om jag inte har missförståt något :P I går var det jätte dålig bloggning men jag hade så sjukt ont i min fot och mådde bara piss så aa... nämen jag behöver inte lägga upp några bilder från i dag eftersom att jag bloggar med en så grymt duktig bloggerska :D I morgon ska jag på någon träffgrej med ledareutbildingen så jag är med vera på eftermiddagen :) Nu ska jag liksom plugga det sista eftersom att jag började i dag till ett prov som är i morgon så aa jag måste kolla att jag fattat vad jag igentligen pluggat på .. Men i morgon är det sovmorgon:)


DET HÄR VAR TIDER DE:D¨


pussilus





Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0