fredag&lördag

I går var det orgeteringen med skolan tog G eftersom att jag inte ville skadda mig värre haha jag lyckades bara trampa snett en ända gång =)  Sen efter orgetreingen hämdade min kära syster mig.
Jag åkte hem gjorde mig iording sen drog vera och jag på bio det blev bara vi två eftersom dom andra inte kunde:/ men det var skojsigt endå:)Vi såg tusen gånger starkare haha.
 Efter bion drog vi hem och jag var jätte trött så jag segade runt lite inann jag gick och la mig hehe.
Men i dag så har jag pluggat med vera hohoww sen efter de så åkte jag till vällingby med min syster^^
 på vägen ditt kom vi på att de va vb-dag men det var inte så mycket folk kvar eftersom att vi kom på eftermiddagen. Jag fick med mig en väska och en tunika:)Sen åkte vi hem och jag har typ suttit och klickat hem kläder från hm och varit på promenad med vovsigen^^,
Nu ska jag typ kolla på någon film eller något.Imorgon blir det nog tyvär en hel del plugg eftersom att jag har religonsprov på måndag aja ha det bra:P

bilder från då vi pluggade;P



tunikan och väskan man ser knappt väskan men aja nöjd iallfall tror jag (sen glömde jag vända bilden sorry)

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0