HELLO

tjenare har varit hemma i dag för att jag har varit sjuk det är feett tråkigt... Aja tänkte säga att det är så att jag och vera som bloggare här har skaffat en blogg med några andra tjejer fast den har inte kommit igång en men vi hoppas på det! Så därför skrivs det knsppt här längre.. Men jag slänger in en sådan där lista som ni får läsa om ni vill :P

HAR DU .. :
Någon som förstår dig?
- oftast
Någon som du saknar? -  ja!!!
Någon som du hatar? - inte hatar men mer ogillar 
Vem kramade dig senast? - mamma
Vem ringde dig senast? - Vera
Vem ringde du senast? -  har inte mobilen här..
Vem var hemma hos dig senast? - vera
Vem var du hemma hos senast? - vera
Har du pratat med någon idag? - ja, men inte så många som jag brukar eftersom att jag har varit sjuk...
Har du gråtit idag? - nej
Har du skrattat idag? - nja vet inre

JAG:

Är singel? - ja
Svär ofta? - ganska
Sjunger i dushen? - hhahah har hänt
Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan? - kanske vem vet?
Skrattar åt mina egna skämt? - haha säker
Skulle göra plastikoperation och det var ofarligt och gratis? - japp 
 
HAR DU .. :
Piercingar?
- tre i öronen
Syskon? - syster
Jobb? -  jobbar på att fixa ;)
För många vänner? -  Nja?!
Rymt hemifrån?- nope
Färgat håret? - ja
Bra självförtroende? - nej tyvärr
Sagt "jag älskar dig" till någon? - mm
Gjort något olagligt? - tror inte det
Brutit ett ben? - nej
Tappat bort dig i din hemstad? - nej eller inte vad jag kan minnas
Sett en fallande stjärna och önskat? - när jag var liten!
Gjort något som du lovat dig själv att inte göra? - kanske
En hemlighet som ingen annan vet? - A, tror det tyvärr
Sovit en hel dag? - nej
Somnat gråtande? - ja
Varit kär i någon utan att säga det till personen? - ja
Ätit musslor? - ah
Stått på scen? - japp
Färgat ditt hår svart? - nej

VAD .. :

Längtar du till mest just nu - hm brukar alltid ha något jag längtar till specifikt ...men inte nu sommarn men a..
eller jo om jag åker på språkresa så antar jag det!
Ska du göra i helgen? - träffa lite släkt och lite vänner tror ja!
Gjorde du igår? - var i skolan!
Ska du göra i sommar? - kanske språkresa och kanske jobba
Åt du senast? - pannkaka
Har du för mobil? - YARI sony  ericsson
Köpte du senast? -  en macka?!

VEM / VILKA .. :

Slog du senast? - det  minns jag inte
Fick du sms från senast? - tror sandra:)
Pratade du med i telefonen senast? - Vera med flera
Är din bästa vän? - flera
Vem kan du lita på? - de flesta av mina vänner

ALLMÄNT:

Har du pussat en groda? - nae
Kan du hjula? - neeej
Är du EMO? - nej
Vågar du flyga fallskärm? - hm 
Är du hungrig? - nej
Är du blyg? -  ibland.. fast folk uppfattar de oftare tror jag tyvärr

Tumblr_l8xxjwh4y41qamoyto1_500_large_114859684_large



have a nice night

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0