mina nya convers!

Första dagen avklarad!! Visserligen var jag på läkarbesök halvadagen men jag tog mig iallafall ditt sista halvan..
är fortfarande lite i fel tid vaknade 06:00 av mig själv och kunde inte sommna om så jag gick upp.. Men nu börjar jag bli trött.. fast måste gör läxor för hade tydligen engelska till i morgon...Aja kanske dags att ta tag i böckerna och bli klar? Föresten så köpte jag ett par nya convers på en sportoutlet när jag var på min lilla resa:D
Det blev ett par rosa i ganska starkfärg men jag bestämmde mig för att det skulle vara något som mer stiker ut gemför med mina vita är i alla fall super nöjd!!!



Lite lätt solbrända ben och rosa converse me like:D




Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0